en Wyślij zapytanie

Kariera

Dołącz do ekipy SEVEN i twórz 
z nami historię kreatywnych wydarzeń!

SEVEN Event Group to organizacja, działająca w branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events). Sevenki to grupa doświadczonych i ambitnych specjalistek i specjalistów z pozytywną energią, talentem i zapałem do podejmowania nowych wyzwań. Tworzenie wydarzeń to nasza pasja, czego dowodem są setki realizacji oraz klienci, którzy nie tylko do nas wracają, ale polecają nas innym.

Nie jesteśmy korporacją - dbamy o przyjazną atmosferę w miejscu pracy. Lubimy się i wspólnie żartujemy; wiemy, kiedy jest czas na pracę, a kiedy na luz. Tworzymy miejsce, do którego chce się wracać i w którym osiąganie wspólnych celów jest priorytetem. Tak właśnie działa Team SEVEN: szanujemy się wzajemnie i wspólnie szukamy rozwiązań.

Spodziewaj się, że praca w naszej branży okaże się inna, niż wszystko, czego do tej pory doświadczyłeś/doświadczyłaś. To niepowtarzalne projekty i ciekawe działania, które sprawiają, że każdy dzień jest inny.

Każdego dnia kreujemy nową historię.

Aktualnie poszukujemy

Specjalisty ds. Sprzedaży

Miejsce pracy: Łódź, cała Polska

Ty

  • Jesteś osobą, która porusza się sprawnie po świecie biznesu.
  • Nie boisz się pracy zespołowej – gramy do jednej bramki!
  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub w innej formie organizacji wydarzeń i współpracy z Klientem.
  • Mile widziane minimum roczne doświadczenie jako manager. Możesz nas także zaskoczyć. Wiemy, że czasami formułki nie idą w parze z umiejętnościami. Będzie efekt WOW to masz u nas pracę.
  • Jesteś osobą dyspozycyjną i punktualną.
  • Lubisz planować, a Twoja organizacja pracy nie ma słabych stron – jesteśmy na tak!
  • Masz umiejętność nawiązywania kontaktu oraz budowania relacji z Klientem.
  • Potrafisz działać pod presją czasu i lubisz wyzwania.
  • Jesteś mistrzem w Wordzie, PowerPoincie i Excelu – to u nas podstawa.
  • Znasz i obsługujesz narzędzia informatyczne typowe dla pracy biurowej.
  • Masz pasje i je realizujesz – opowiedz nam o tym!
  • Cechuje Cię biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane).
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B (mile widziane).

My

  • Prowizje i przejrzyste zasady- jak firma zarabia, to i Ty zarabiasz;
  • Premia za ciekawe realizacje i duże zaangażowanie;
  • Wyjazdy wakacyjne i fajne plusy na zorganizowany urlop;
  • Nie oszczędzamy – inwestujemy w porządny sprzęt do naszych realizacji;
  • Niepowtarzalność prowadzonych projektów i dobra zabawa;
  • Szkolimy się, zdobywamy wiedzę, dbamy o rozwój – nie stoimy w miejscu;
  • Wydarzenia, eventy, imprezy i spotkania integracyjne – to robimy na MAXa!
  • Pracujemy ze znanymi markami – tu zaczyna się przygoda;
  • Samochody, komputery, telefony to tylko dodatki do całości;
  • Realizację projektów traktujemy jako wspólne osiąganie celów – gramy zespołowo!

Praca

  • Aktywnie pozyskujesz nowych Klientów oraz utrzymujesz dobre i trwałe relacje z obecnymi;
  • Przygotowujesz oferty handlowe i negocjujesz warunki umów;
  • Nadzorujesz proces sprzedaży od momentu pozyskania Klienta do finalizacji transakcji;
  • Prowadzisz działania marketingowe i sprzedażowe – rozmowy telefoniczne, mailingi czy spotkania biznesowe;
  • Dopasowujesz ofertę do oczekiwań Klientów, tak aby była skrojona na miarę ich potrzeb;
  • Wewnętrzne i zewnętrzne raporty oraz analizy – to Twoja działka!
  • Współpracujesz z innymi działami, aby zapewnić kompleksową obsługę na najwyższym poziomie – naszym celem jest zadowolony Klient!
  • Stale poszukujesz nowych możliwości rozwoju biznesu i jesteś na bieżąco z trendami na rynku;

Rodzaj

stała, tymczasowa, online, hybrydowa

Wynagrodzenie

5000-20000

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego na biuro@seven-event.pl. W tytule maila prosimy zawrzeć stanowisko, na które aplikujesz.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Event managera

Miejsce pracy: Łódź, cała Polska

Ty

  • Musisz być biegły online – technologia to podstawa.
  • Masz doświadczenie w branży eventowej lub w innej formie organizacji wydarzeń i współpracy z Klientem.
  • Mile widziane minimum roczne doświadczenie jako manager. Możesz nas także zaskoczyć. Wiemy, że czasami formułki nie idą w parze z umiejętnościami. Będzie efekt WOW to masz u nas pracę.
  • Jesteś mistrzem w Wordzie, w PowerPoincie i Excelu. Umiesz kreatywnie łączyć te programy oraz dodać coś od siebie - masz u nas ogromne plusy.
  • Multitasking i dobry research to podstawa.
  • Masz doświadczenie z nozbe, dropbox, google i innymi programami wykorzystywanymi w pracy biurowej.
  • Masz pasje i je realizujesz – opowiedz nam o tym!
  • Masz kreatywne pomysły i nie boisz się wyzwań.
  • Jesteś osobą dyspozycyjną i ponadprzeciętnie kreatywną.
  • Posługujesz się biegle językiem angielskim w mowie i piśmie (mile widziane).
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B (mile widziane).

My

  • Prowizje – przejrzyste zasady, firma zarabia i Ty zarabiasz;
  • Premia za ciekawe realizacje i duże zaangażowanie;
  • Wyjazdy wakacyjne i fajne plusy na zorganizowany urlop;
  • Nie oszczędzamy – inwestujemy w porządny sprzęt do naszych realizacji;
  • Niepowtarzalność prowadzonych projektów i dobra zabawa;
  • Szkolimy się, zdobywamy wiedzę, dbamy o rozwój – nie stoimy w miejscu;
  • Wydarzenia, eventy, imprezy i spotkania integracyjne – to robimy na MAXa!
  • Pracujemy ze znanymi markami – tu zaczyna się przygoda;
  • Samochody, komputery, telefony to tylko dodatki do całości;
  • Realizację projektów traktujemy jako wspólne osiąganie celów, gramy do jednej bramki.

Praca

  • Dajesz z siebie wszystko, aby przygotować super ofertę pod Klienta ze wszystkimi jego wytycznymi;
  • Klientów obsługujesz kompleksowo, wliczając w to ofertowanie, negocjacje, wykonanie oraz wszystkie działania po zakończonej realizacji, aż do momentu rozliczenia;
  • Realizujesz projekty od A do Z, uwzględniając wszystkie Ą, Ę;
  • Budujesz relacje w trakcie całej realizacji tak, aby Klient chciał w przyszłości pracować przy kolejnych wydarzeniach właśnie z Tobą;
  • Spotykasz się z Klientami w umówionych miejscach;
  • Dogrywasz wszystkie sprawy związane z projektem;
  • Przygotowujesz plan działania na realizację wydarzenia – oczywiście z opracowanym planem B w razie jakichkolwiek niespodzianek;
  • Zarządzasz zespołem ludzi;
  • Szukasz nowych Klientów, aby zrealizować fajne eventy w przyszłości;
  • Monitorujesz rynek eventowy oraz śledzisz nowinki technologiczne w tym obszarze.

Rodzaj

stała, tymczasowa, online, hybrydowa

Wynagrodzenie

4000-15000

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego na biuro@seven-event.pl. W tytule maila prosimy zawrzeć stanowisko, na które aplikujesz.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Specjalisty ds. militariów, ASG, paintballa, szkoleń MAGFED, broni palnej etc.

Miejsce pracy: Łódź, cała Polska

Ty

  • Jesteś pasjonatem militariów – wierzymy, że jeśli lubi się to co się robi, to mamy już połowę sukcesu!
  • Masz duże pojęcie na temat uzbrojenia, amunicji i sprzętu związanego z militariami – to podstawa.
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zarządzaniu zespołem oraz organizacji wydarzeń związanych z tematyką militarną.
  • Masz łatwość przekazywania wiedzy oraz prowadzenia zajęć szkoleniowych w sposób zrozumiały dla uczestników.
  • Wiesz jak zmotywować ludzi do działania oraz potrafisz działać w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność planowania i koordynacji nie jest Ci obca.
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B (mile widziane).
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem.

My

  • Prowizje i przejrzyste zasady- firma zarabia i Ty zarabiasz;
  • Premia za ciekawe realizacje i duże zaangażowanie;
  • Wyjazdy wakacyjne i fajne plusy na zorganizowany urlop;
  • Niepowtarzalność prowadzonych projektów i dobra zabawa;
  • Możliwość rozwoju swoich pasji i zainteresowań;
  • Nie oszczędzamy – inwestujemy w porządny sprzęt do naszych realizacji;
  • Współpracujemy z uznanymi markami i specjalistami w dziedzinie broni i militariów;
  • Szkolimy się, zdobywamy wiedzę, dbamy o rozwój – nie stoimy w miejscu;
  • Wydarzenia, eventy, imprezy i spotkania integracyjne – to robimy na MAXa!
  • Pracujemy ze znanymi markami – tu zaczyna się przygoda;
  • Samochody, komputery, telefony to tylko dodatki do całości;
  • Realizację projektów traktujemy jako wspólne osiąganie celów, bo przecież gramy do jednej bramki.

Praca

  • Zajmujesz się organizacją i prowadzeniem szkoleń dla osób zainteresowanych tematyką militarną;
  • Realizujesz projekty dla Klientów indywidualnych i firm;
  • Organizujesz wydarzenia związane z militariami, ASG i paintballem;
  • Udzielasz porad i konsultacji w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu, uzbrojenia czy innych akcesoriów;
  • Kreujesz nowe oferty pod indywidualne potrzeby Klientów;
  • Opracowujesz programy szkoleniowe z uwzględnieniem potrzeb i umiejętności uczestników, a na koniec przeprowadzasz testy i oceniasz postępy każdego z nich;
  • Utrzymujesz dobre relacje z Klientami i stawiasz czoła napotkanym problemom;
  • Śledzisz zmiany w branży i dbasz o rozwój swoich umiejętności w tym obszarze.

Rodzaj

stała, tymczasowa,

Wynagrodzenie

300-1000 za dzień

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego na biuro@seven-event.pl. W tytule maila prosimy zawrzeć stanowisko, na które aplikujesz.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Animatora na eventach

Miejsce pracy: Łódź, cała Polska

Ty

  • Masz pozytywne usposobienie i łatwo nawiązujesz kontakty z innymi ludźmi.
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu atrakcyjnych i interaktywnych działań, takich jak animacje, gry i zabawy dla uczestników w różnym wieku.
  • Posiadasz zdolności organizacyjne i dobrze sprawdzasz się w pracy zespołowej – to lubimy!
  • Jesteś komunikatywny, elastyczny i potrafisz działać pod presją czasu.
  • Masz pojęcia na temat różnych technik animacyjnych i wiesz jak wykorzystać je w praktyce.
  • Jesteś dyspozycyjny w weekendy oraz wieczory, a także gotowy do pracy w różnych miejscach i warunkach – jednym słowem lubisz wyzwania!
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B (mile widziane).
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem.

My

  • Prowizje i przejrzyste zasady- jeśli firma zarabia, to i Ty zarabiasz;
  • Premia za ciekawe realizacje i duże zaangażowanie;
  • Wyjazdy wakacyjne i fajne plusy na zorganizowany urlop;
  • Nie oszczędzamy – inwestujemy w porządny sprzęt do naszych realizacji;
  • Niepowtarzalność prowadzonych projektów i dobra zabawa;
  • Możliwość rozwoju swoich pasji i zainteresowań;
  • Szkolimy się, zdobywamy wiedzę, dbamy o rozwój – nie stoimy w miejscu;
  • Wydarzenia, eventy, imprezy i spotkania integracyjne – to robimy na MAXa!
  • Pracujemy ze znanymi markami – tu zaczyna się przygoda;
  • Samochody, komputery, telefony to tylko dodatki do całości;
  • Realizację projektów traktujemy jako wspólne osiąganie celów, bo przecież gramy do jednej bramki.

Praca

  • Działasz jako animator na eventach pod wskazane wytyczne i program.
  • Przygotowujesz lub przeprowadzasz program rozrywkowy (gry, zabawy, pokazy artystyczne, występy muzyczne i inne), który będzie dostosowany do wieku i preferencji uczestników;
  • Współpracujesz z pozostałymi animatorami oraz obsługą techniczną, aby zapewnić sprawną realizację programu wydarzenia – wszystko musi być pod kontrolą.
  • Angażujesz uczestników i zachęcasz do udziału w różnego rodzaju aktywnościach – odpowiednio do ich wieku i potrzeb.
  • Organizujesz lub otrzymujesz od nas odpowiedni sprzęt oraz rekwizyty, które są niezbędne do przeprowadzenia zaplanowanych aktywności i zabaw. W Twojej gestii leży również ich właściwe rozmieszczenie oraz sprawne działanie.
  • Dbasz o bezpieczeństwo uczestników, zwłaszcza w przypadku aktywności, które wymagają wysiłku fizycznego czy z różnych względów są bardziej ryzykowne.

Rodzaj

stała, tymczasowa,

Wynagrodzenie

300-1000 za dzień

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego na biuro@seven-event.pl. W tytule maila prosimy zawrzeć stanowisko, na które aplikujesz.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Specjalista ds. turystyki

Miejsce pracy: Łódź, cała Polska

Ty

  • Jesteś osobą kreatywną i lubisz mieć dużo na głowie.
  • Masz doświadczenie w branży turystycznej – im większe, tym lepiej! Albo zaskocz nas- staż pracy nie jest dla nas jedynym wyznacznikiem.
  • Jesteś osobą komunikatywną i nie masz problemu z nawiązywaniem kontaktów interpersonalnych.
  • Multitasking opanowałeś do perfekcji i dobrze znosisz działanie pod presją czasu.
  • Jesteś urodzonym organizatorem, a planowanie to twoje hobby – to właśnie Ciebie szukamy!
  • Obsługę pakietu Office masz w małym palcu i sprawnie poruszasz się po programach do rezerwacji i sprzedaży biletów.
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie – dodatkowy język obcy będzie dużym atutem.

My

  • Prowizje i przejrzyste zasady- jeśli firma zarabia, to i Ty zarabiasz;
  • Premia za ciekawe realizacje i duże zaangażowanie;
  • Wyjazdy wakacyjne i fajne plusy na zorganizowany urlop;
  • Nie oszczędzamy – inwestujemy w porządny sprzęt do naszych realizacji;
  • Niepowtarzalność prowadzonych projektów i dobra zabawa;
  • Możliwość rozwoju swoich pasji i zainteresowań;
  • Szkolimy się, zdobywamy wiedzę, dbamy o rozwój – nie stoimy w miejscu;
  • Wydarzenia, eventy, imprezy i spotkania integracyjne – to robimy na MAXa!
  • Pracujemy ze znanymi markami – tu zaczyna się przygoda;
  • Samochody, komputery, telefony to tylko dodatki do całości;
  • Realizacja projektów traktujemy jako wspólne osiąganie celów, bo przecież gramy do jednej bramki.

Praca

  • Tworzysz atrakcyjne oferty, które przyciągną Klientów – liczy się Twoje pełne zaangażowanie;
  • Doradzasz Klientom w wyborze najlepszej opcji – odpowiadasz na wszelkie pytania i uwagi oraz proponujesz rozwiązania dopasowane do ich preferencji;
  • Odpowiadasz za kompleksową obsługę wyjazdów – planowanie, organizacja i koordynacja to Twoja działka;
  • Dbasz o to, żeby wszystko odbyło się zgodnie z planem – od transportu i zakwaterowania, po atrakcje turystyczne;
  • Jesteś na bieżąco z trendami – musisz wiedzieć co jest obecnie popularne i w jaki sposób dostosować ofertę do potrzeb rynku;
  • Nawiązujesz i utrzymujesz kontakty biznesowe z partnerami, dostawcami, hotelami i przewoźnikami;
  • Negocjujesz warunki współpracy i dbasz o to, by usługi były świadczone na najwyższym poziomie;
  • Jesteś w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania klientów i pomóc im w wyborze najlepszej opcji. Często neocjujesz ceny i warunki z klientami.

Rodzaj

stała, tymczasowa, online, hybrydowa

Wynagrodzenie

3000-10000

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego na biuro@seven-event.pl. W tytule maila prosimy zawrzeć stanowisko, na które aplikujesz.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Specjalista ds. social media

Miejsce pracy: Łódź, cała Polska

Ty

  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi, w tworzeniu strategii medialnych oraz kampanii reklamowych dla marek – opowiedz nam o swoich osiągnięciach!
  • Masz dużą wiedzę na temat poszczególnych platform społecznościowych, a w Internecie czujesz się jak ryba w wodzie.
  • Digital marketing masz w małym palcu – jesteś jak Internetowy ninja!
  • Cechuje Cię duże poczucie estetyki, dzięki czemu tworzysz angażujący i atrakcyjny content.
  • Copywriting to Twoja mocna strona – słowa mają dużą moc.
  • Masz kreatywną duszę i ścisły umysł – doceniamy wszechstronność!
  • Potrafisz i korzystasz z takich narzędzi jak Canva, CupCut, Buffer, Everypost i innych usprawniających pracę w social mediach.
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem.

My

  • Prowizje i przejrzyste zasady- jeśli firma zarabia, to i Ty zarabiasz;
  • Premia za ciekawe realizacje i duże zaangażowanie;
  • Wyjazdy wakacyjne i fajne plusy na zorganizowany urlop;
  • Nie oszczędzamy – inwestujemy w porządny sprzęt do naszych realizacji;
  • Niepowtarzalność prowadzonych projektów i dobra zabawa;
  • Możliwość rozwoju swoich pasji i zainteresowań;
  • Szkolimy się, zdobywamy wiedzę, dbamy o rozwój – nie stoimy w miejscu;
  • Wydarzenia, eventy, imprezy i spotkania integracyjne – to robimy na MAXa!
  • Pracujemy ze znanymi markami – tu zaczyna się przygoda;
  • Samochody, komputery, telefony to tylko dodatki do całości;
  • Realizację projektów traktujemy jako wspólne osiąganie celów – gramy zespołowo!

Praca

  • Opracowujesz plan działań w mediach społecznościowych, uwzględniając nasze cele biznesowe;
  • Tworzysz strategie medialne i kampanie reklamowe dopasowane do potrzeb i preferencji grupy docelowej;
  • Analizujesz i raportujesz wyniki działań marketingowych (zasięg, zaangażowanie, ROI i innych);
  • Odpowiadasz za strategię content marketingową – zarządzasz profilami społecznościowymi i dbasz o jakość tworzonych treści;
  • Monitorujesz trendy i nowinki w mediach społecznościowych, aby na bieżąco dostosowywać strategię i działania do potrzeb rynku;
  • Zarządzasz wizerunkiem firmy w przestrzeni internetowej – reagujesz na negatywne komentarze i sytuacje, dbając o nasz pozytywny wizerunek;
  • Budujesz społeczność – zwiększasz zaangażowanie i lojalność użytkowników odpowiadając na ich komentarze czy organizując konkursy i akcje promocyjne.
  • Współpracujesz z zespołem – wszystkie nasze kroki muszą być przemyślane!

Rodzaj

praca od zaraz, stała, tymczasowa, online, hybrydowa,

Wynagrodzenie

4000-12000

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego na biuro@seven-event.pl. W tytule maila prosimy zawrzeć stanowisko, na które aplikujesz.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."